Wprowadzenie pomysłu w życie
Czytaj także

Przeczytaj ten artykuł, a może w końcu Twoje marzenie ujrzy światło dzienne. Codziennie jesteśmy zalewani informacjami o nowych odkryciach, innowacjach technicznych, ideach, które mają zmienić świat. Ale ile z nich tak naprawdę cokolwiek zmienia? Niewiele. To prawda, trwają badania, które mają pomóc wyjaśnić całą tą zawiłą zagadkę dlaczego ludzie tak prosto nie przechodzą od pomysłów do realnych projektów.

Znam wielu ludzi, którzy mają świetne pomysły, wiecznie udoskonalają je w myślach, ale nigdy one nie dochodzą do skutku w postaci realnych produktów, usług itd. Ilu takich ludzi i Ty znasz ? Wiadomo jak to w świecie rzesze psychologów i badaczy innej maści postanowiło przyjrzeć się temu problemowi bliżej - bo on wcale nie jest tylko Polski.

I oto kilka porad, które udało im się przygotować dla Ciebie:

  • Jedną z najważniejszych społecznych umiejętności jest przekazywanie informacji - Twoich informacji innym.
  • Przejrzystość - kiedy mówisz dokładnie czego chcesz pozostawiasz mniej miejsca na niezrozumienie,
  • Emocje - kiedy Twój przekaz jest skoncentrowany dokładnie na tym co chcesz przekazać niż na zamęcie, lub zbyt wielu słowach - wtedy stajesz się bardziej wpływowy (More Powerful, ,
  • Mniejsze ryzyko albo znudzenie - nawet kiedy powiesz że odkryłeś coś rewelacyjnego, bardziej niż Facebook lub cokolwiek - inni mogą nie podzielać Twojego zdania,
  • Będziesz bardziej zadowolony kiedy poskromisz swoje Ego - po skomplikowaniu wszystkiego i wymyślaniu czegoś tylko by być innowacyjnym. Skupiasz się za bardzo na Sobie i na tym co inni pomyślą o Tobie,

Uczyń Twoja komunikację bardziej skupiona na szczegółach - skup sie bardziej na tym co chcesz powiedzieć zamiast na darmo rozwodzić się.
 
Kiedy Twój umysł jest bardziej skupiony na tych czynnikach - cała reszta odpowiednio się dokłada - mowa ciała i tonacja Twojego głosu to 93% Twojego przekazu !

Chcesz wiedzieć więcej?
Kliknij tu i skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci uruchomić Twoją firmę.
Nie zwlekaj. To łatwe.

idea.jpg