Patyczki medyczne w nowym wydaniu

W roku 2001 Peter Drogins – jeden z założycieli Silver Consumer Products podczas rozmowy z lekarzem usłyszał, że najgorszą częścią jego pracy z dziećmi jest moment kiedy musi sprawdzić gardło małych pociech. Zaczynały się problemy z którymi od dziesięcioleci musieli walczyć lekarze. Ale i dzięki temu znaleziono rozwiązanie.

Pomyśleli z żoną, a gdyby te drewniane patyczki medyczne były zadrukowane kolorowymi dinozaurami, postaciami z bajek, uśmiechniętymi twarzami to byłoby inaczej? Tak też uczynili. Zainwestowali 50 000$ własnych oszczędności, zaprojektowali wzory, znaleźli producenta w Chinach, który podjął się produkcji i sprzedaż ruszyła. Z kopyta można powiedzieć.

Po dziesięcioleciach istnienia na rynku praktycznie jednego producenta zwykłych lizaków pojawił się prężny konkurent z asortymentem, który chcieli mieć lekarze. 
Lizaki oczywiście przeszły wszystkie możliwe testy Amerykańskich instytucji publicznych. Dystrybucją zajęły się największe hurtownie leków w Stanach Zjednoczonych – cena za słoik z 100 patyczkami różnych kolorów to jedyne 23 $ ~93 zł.

Teraz każdy pediatra zanim zbada dzieci pozwali im wybrać ich ulubiony kolor, postać i dopiero przechodzi do badania, które już nie jest dla dziecka tak bolesne i przykre. Koszt niewielki, zysk duży dla wszystkich stron. Przychody firmy rosną z roku na rok, ale właściciele nie chcą ujawniać o jakich kwotach tutaj mówimy.

Zarobić można na wszystkim liczy się poza pomysłem jeszcze realizacja. Może warto sprowadzić trochę tego towaru do Polski i zainteresować hurtownie w całej europie?

Patyczki medyczne firmy Silver Consumer Products zostały uznane przez tygodnik „Time” za jedne z najbardziej obiecujących pomysłów na biznes roku 2009.

Adres internetowy: 

fundepressors.com

Foto: fundepressors.com

Zobacz także:

Jak wypromować się za grosze…,

Jak założyć wymarzony biznes – krok po kroku.

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top