Nowe wcielenie Bum Box’a pomysłem na firmę reklamową

To zielone krzesełko produkowane jest na antypodach i wykonane w 100% z kartonu ulegającego bio- degradacji. W czasie transportu jest ono płaskie, żeby usiąść należy je rozłożyć. Oparcie ma kształt trójkątnej bryły i może znieść obciążenie w wysokości do 120 kg.

Bum Box jest też nowym nośnikiem informacji, dla firm które chcą reklamować się w czasie szeroko pojętych eventów. W oceanii firma jest szalenie popularna, a na krzesełkach siedzieli goście w czasie najbardziej prestiżowych festiwali. Zaletą Bum Box jest niewątpliwe to, że właściciele po skończonej imprezie zabierają je ze sobą i używają ponownie. Dzięki temu reklamy są wiecznie żywe.

Podstawowe cechy krzesełek to:

  • uniwersalność- można je dostosować do każdej marki,
  • nie przesłaniają widoku innym widzom,
  • ulegają rozkładowi i są przyjazne dla środowiska,
  • łatwo się je przenosi,
  • mogą być wielokrotnie używane,
  • nadają się na każdą imprezę pod gołym niebem,
  • są jedyne w swoim rodzaju i budzą ciekawość.

Rodzicami Bum Box jest małżeństwo Carol i John Smith. Postanowili oni połączyć biznes, przyjazny australijski klimat i zamiłowanie mieszkańców tego kontynentu do organizowania spotkań plenerowych. 
Na krzesełkach zdążyło zareklamować się już wiele firm, a wśród nich takie koncerny jak na przykład Sony. 
Bum Box chronione jest międzynarodowym prawem patentowym. Filia firmy pod logo Cheekseat powstała też w Nowej Zelandii.

Adres internetowy:

thecheekseat.co.nz

thebumbox.com.au

Foto:

thecheekseat.co.nz

thebumbox.com.au

Zobacz też:

FreePaperCups dla biurowych pijaków

Flogos reklamowa piana i pomysł na biznes

Kosmiczny pomysł na nieziemski marketing

Jak malować na budynku bez pozwolenia? CURB

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top