Mydło z Bulldog’a – pomysł tylko dla prawdziwych mężczyzn

Wszystkie które pretendują do takiego miana są w rzeczywistości męską odmianą kobiecych specyfików. Postanowił położyć kres tej sytuacji.

Dewiza firmy jest dosyć ciekawa. Według niej należy dbać o to co kładzie się na skórę tak samo jak o to co się je. W myśl tej zasady Simon stworzył serię męskich produktów do pielęgnacji na naturalnej bazie. Zrezygnował całkowicie z zastosowania szkodliwych syntetyków. W jego produktach nie znajdziemy substancji pochodzenia nie roślinnego. Żaden element asortymentu nie był też testowany na zwierzętach.
Opracowywanie receptur trwało ponad rok. Wynik przeszedł oczekiwania i znalazł uznanie szerokiej grupy klientów.

W ofercie Bulldog’a znajdziemy kosmetyki:

  • do pielęgnacji skóry,
  • peelingi do twarzy,
  • po goleniu
  • i żele pod prysznic.

Wszystkie kosmetyki dostępne są w wersji oryginalnej i dla skóry wrażliwej.

Na stronie internetowej firmy znajdziemy szczegółowe opisy składników wraz ze zdjęciami roślin.

Ceny za 100 ml wahają się od 2.99 (15 PLN) do 5.99 £ (30 PLN).

O firmie Buldog rozpisywały się najpoczytniejsze magazyny takie jak: The Times, Telegraph, Independent, Cosmopolitan, Daily Mirror czy Gamour.

Pomysł Duffy’iego odniósł tak wielki sukces, że jego produkty rozprowadzają drogerie na terenie całej Wielkiej Brytanii.

W Polsce nie brak panów, którzy z pewnością skorzystaliby z naturalnych specyfików. Może znajdą się chętni przedsiębiorcy, którzy wykreują rodzimą markę.

 

Adres internetowy:

meetthebulldog.com

Foto: meetthebulldog.com

Zobacz też:

Czysty zysk

ColorOnPro – czyli gotowe szablony makijażu

 

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top