Wykopyrtnij się i zarób

Jako efekt jej prac narodziły się gustowne, proste a zarazem innowacyjne koperty i pudełka. Głównie były one przeznaczone do pakowania płyt CD i DVD. 

W ciągu roku od założenia firmy produkty Sary sprzedawane były już przez 102 sklepy na terenie Wielkiej Brytanii. Ich główną zaletą było innowacyjne wzornictwo. Po trzech miesiącach sprzedaży, inne opakowania poniosły sromotną klęskę.

Założycielka przedsiębiorstwa zachęcona sukcesem wprowadziła do obiegu szerszy asortyment.

Najpopularniejsze serie to:

  • Classic- po złożeniu kształt i rozmiar przypomina tradycyjną kopertę
  • Books- opakowania na książki
  • Opakowania na większe prezenty świąteczne (małe, średnie, duże i bardzo duże)
  • Opakowania na inne podarunki

Ceny tych innowacyjnych kopert są różne. Zależą od rozmiaru, serii i wzoru. Małą kopertę klasyczną możemy kupić za 2 euro (9 PLN).

Według Sary Alison, opakowanie jest integralną częścią podarunku. Trzeba przyznać, że tworzone przez nią pudełka i koperty są rzeczywiście atrakcyjne i przy tym ekologiczne. Eleganckie opakowanie można przeznaczyć do innych celów, na przykład archiwizacji dokumentów.

Jeżeli nie zdarzyło się Wam kiedykolwiek usłyszeć od obdarowanej osoby:

„Dziękuję za prezent, pudełko jest śliczne.”

teraz będziecie mieli na to dużą szansę.

Osoby, które zechcą przeszczepić Wrapelope na polski grunt na pewno spotkają się z dużym zainteresowaniem. Sklepy, które mogłyby zrobić użytek z tych opakowań można wymienić jednym tchem: Empik, Traffic, Inmedio, wszystkie galerie handlowe….

Adres internetowy:

wrapelope.com

Foto: wrapelope.com

Zobacz też:

cratersandfreighters czyli idealne opakowanie

Tri3 Segregacja śmieci w trzech wymiarach

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top